at://
/
app.bsky.feed.post
/
3mkrrkyb3yk2y
sign in
All
4
Record
2
Post
1
PostEmbed
1
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Dagens sjølvmotsigende tanke, idet jeg prøver å finne Internasjonalen på spillern: "Her ja- nei vent denne versjonen er jo på svensk, Internasjonalen må jo være på norsk." Anyway, her er den på samisk. Grattis med kampdagen!
1mo
Boardda Mihkkal