//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Això! x.com/3CatInfo/sta...
14d
"Jo no t’espero." Diversos col·lectius laics convoquen una manifestació contra el papa, critiquen que es vengui un acte religiós com la visita d'un cap d'estat i demanen que no es pagui amb diners públics. "És impresentable que li donin aquests privilegis" https://t.co/XhwmF5qMV0 https://t.co/tPBZPblj3M
x.com
3CatInfo on X: ""Jo no t’espero." Diversos col·lectius laics convoquen una manifestació contra el papa, critiquen que es vengui un acte religiós com la visita d'un cap d'estat i demanen que no es pagui amb diners públics. "És impresentable que li donin aquests privilegis" https://t.co/XhwmF5qMV0 https://t.co/tPBZPblj3M" / X
Toni Mollà