//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
En efecte: per a la gent d’Almàssera, com Francesc, o de Meliana com un servidor, el músic Hans Von Benda va ser el nostre nazi de km. 0. Un article excel·lent de Francesc Bayarri. Amb agraïment personal per la referència al meu llibre El tercer toc (Vincle Edicions). elpais.com/espana/comun...
26d
Hans von Benda, militante del partido de Hitler, dirigió la Orquesta de Valencia entre 1948 y 1952 y vivió en el Palau de los Nolla, en plena huerta
elpais.com
Un nazi de quilómetro 0
Toni Mollà