En efecte: per a la gent d’Almàssera, com Francesc, o de Meliana com un servidor, el músic Hans Von Benda va ser el nostre nazi de km. 0.
Un article excel·lent de Francesc Bayarri.
Amb agraïment personal per la referència al meu llibre El tercer toc (Vincle Edicions).
elpais.com/espana/comun...
Hans von Benda, militante del partido de Hitler, dirigió la Orquesta de Valencia entre 1948 y 1952 y vivió en el Palau de los Nolla, en plena huerta