//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Her şey, “her şey çok güzel olacak” sloganıyla başlamıştı. Kitleler bu söylemi sahiplendi ama sonra olanlar hem slogan hem de genel olarak umut söylemi üzerine düşündürücü Peki “Verilecek umut kalmadığında siyasi iletişim neye dönüşür?” Bu haftaki yazı: aposto.com/s/umutsuzlug...
23d
Her şey, “Her şey çok güzel olacak” sloganıyla başlamıştı. Katıksız bir iyimserlik. 2019 yerel seçimlerinde, İstanbul seçiminin tekrarlanmasına karar verildiğinde, otobüsün ya...
aposto.com
Umutsuzluğun iletişimi: Verilecek umut kalmadığında siyasi iletişim neye dönüşür? — Aposto
Ümit Alan