Me parece muy bien lo que deberían es de echarle del equipo
Piden declarar 'persona no grata' en Sabadell, al portero del Sabadell, por ser una vergüenza para Sabadell.
www.diaridesabadell.com/sabadell/la-...
La federació veïnal ha presentat una instància a l'Ajuntament per declarar-lo persona non grata
www.diaridesabadell.com
Paco Lobo