Sabah kalktığımda ilk düşündüğüm şey anayasal hakların askıya alınması, vatandaşlık haklarımızın hukuksuzca bir zümrenin iki dudağı arasında olması, hapisanedeki masum insanlar ve yarınlarımız. Sonra umut, cesaret, beraberlik ve dayanışma. Ya hepimiz ya hiçbirimiz.