//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Sabah kalktığımda ilk düşündüğüm şey anayasal hakların askıya alınması, vatandaşlık haklarımızın hukuksuzca bir zümrenin iki dudağı arasında olması, hapisanedeki masum insanlar ve yarınlarımız. Sonra umut, cesaret, beraberlik ve dayanışma. Ya hepimiz ya hiçbirimiz.