//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Er is een wereld waar ik « kalm » ben 🥹🥹🥹
10d
TheDeacon
Werd gisteren gevraagd een van de BE Kampioenen combat série 2 ( Savate) naar Série 1 (zonder bescherming) te begeleiden. Eigenlijk geen tijd, maar dat is zo transformatief. Maar moeilijk « nee » te zeggen als je gevraagd wordt door oude wolven. Ze hebben Iemand kalm nodig.
10d