//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Jag läste Wolodarskis krönika och det var svårt att inte sätta kaffet i vrångstrupen när man läste om Thorstenssons hot! Liksom vad är det för folk som sitter på alla dessa pengar?