at://
/
app.bsky.feed.post
/
3moscpmal2226
sign in
All
4
Record
2
Post
1
PostEmbed
1
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Voi hyvät Luojat tuota Hesaria nyt taas... "Pitääkö Thermacellin käytöstä tuntea huonoa omaatuntoa?" Ei, vaan jokainen, jolla on päässään enemmän kuin yksi aivosolu, lopettaa sen käyttämisen välittömästi, jos on ikinä erehtynyt aloittamaan.