In steden die toch al vaak stenig zijn zorgen airco’s door de uitstoot van warme lucht van binnen naar buiten juist voor nog verdere opwarming van de buitenlucht, wat weer leidt tot meer hittestress. Gaan we de airco nog harder zetten, nog meer warme lucht naar buiten, airco nog harder. Etc