//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Benieuwd hoe @d66.nl en het @cda.nl hier nu in staan. Van de vvd verwacht ik niet veel. Die vinden toch dat je het zelf allemaal maar moet kunnen regelen. Maar vrees dat vvd-light (d66) er ook anders in staat tegenwoordig. We kosten hen alleen maar geld.