Sailburuak “Bi ilunabarreko eguna” erakusketa aurkeztu du gaur Bergarako Laboratorium Museoan, abuztuaren 12ko eguzki-eklipse osoaren ingurukoa.
Coincidiendo con el Día Internacional de los Museos, el consejero ha resaltado la importancia de los museos de ciencia y en especial, el de Bergara.