Α κι εμείς το είχαμε κάνει αυτό με το Ελληνικό αν θυμάμαι καλα
Αυτό το άχρηστο μουνοπανο έπρεπε να το έχουν κλείσει για πολλά μέσα, με πρωτο και καλυτερο την κομπίνα με τα εμβόλια και την Νοβαρτις.
73.000 και μια κατηγορία που πέφτει εύκολα είναι για να κοροιδευομαστε. Άλλωστε κι η Καιλη για το ίδιο σκάνδαλο είναι ελεύθερη.
www.sport-fm.gr/article/epik...
Έτσι με την αλμύρα
🌒 18.6.2026 #moon
Πού είμαι;
Στα πανωσηκωματα
Πάμε και για άλλη γυναικοκτονια? Ναι, γιατί όχι? Νοιάζεται άλλωστε κανείς?