Ik ook! Overigens niet omdat onze media telkens zeggen dat niemand het wil. Maar omdat ik denk dat Timmermans de beste premier is, met zijn ervaring en visie, zéker gezien de ontwikkelingen in Europa. Ik zal óók juichen als D66 de PVV verslaat, maar Timmermans is betere premier dan Jetten.
Roos Vonk
Nu Eva Jinek en Jort Kelder hebben gezegd dat niemand Frans Timmermans wil bemerk ik bij mezelf dat ik al de hele ochtend Frans Timmermans als premier wil.