//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Jammer, ik had het Turkije wel gegund. Ik vind dat toeteren ook wel een grappige eigenschap van de Turkse fans. In ‘24 indruk gemaakt nu al uitgeschakeld… Goede ploeg op papier, maar niet in de praktijk.
1d
Bram van Gendt