//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Personvern er en grunnleggende rettighet , ikke en luksusvare. Schibsteds innføring av å ta betalt for å slippe sporing er et sprang i helt feil retning. Derfor klager vi i dag løsningen inn til Datatilsynet. www.forbrukerradet.no/siste-nytt/f...
19d
Schibsted innfører betaling for alle som ikke ønsker at personopplysningene deres skal brukes til overvåkningsbasert markedsføring. Forbrukerrådet mener dette bryter retten til personvern, og klager i...
www.forbrukerradet.no
Forbrukerrådet klager inn Schibsteds krav om betaling for personvern
Ailo