Ai kauhee tunnen itseni kyynikoksi. Oma elämä menee yleensä tauolle, koska vanhemmuuteen kuuluu vauvan tarpeiden laittaminen omien edelle. Äiti nauttii livekeikoista, mutta vauva nauttii todnäk enemän syömisestä ja nukkumisesta. Good luck vaan vauvanruokien & vaihtovaippojen kanssa keikalle 👌