Het kwam als een verrassing vorig jaar oktober: Sugar, het explosieve trio van Bob Mould, was na dertig jaar weer bij elkaar. ‘Sugar was een meteoriet’, aldus Mould bij de terugkeer van de band. Een meteoriet die in twee jaar tijd twee albums, een ep en vele optredens naliet. En de reünie van Sugar leverde […]