No t'ho perdis que la vaig treure per posar una dutxa "gran", ni banyera tenim... I tampoc no em puc queixar massa perquè ara mateix el pis l'he pogut mantenir a 27,9. Això si em resistia a posar el deshumidificador i ho fet perquè ha pujat a 79%. Però es que jo sóc de les que m'he organitzat...