//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
No t'ho perdis que la vaig treure per posar una dutxa "gran", ni banyera tenim... I tampoc no em puc queixar massa perquè ara mateix el pis l'he pogut mantenir a 27,9. Això si em resistia a posar el deshumidificador i ho fet perquè ha pujat a 79%. Però es que jo sóc de les que m'he organitzat...