Helt enorme dronebilder fra toget og Ullevaal her: www.instagram.com/reel/DYJvpik...
Pål Andreas Mæland
Er det værgudene sin måte å boikotte VM?
Tybring-Gjedde?
Utpressing fra Schibsted…
Nå som pubene i Bergen kan få utvidet skjenke- og åpningstid i forbindelse med fotball-VM. Er det noen som vet om man har satt inn ekstra busser til å frakte hjem alle som ønsker å se kamp i sentrum?
En gang på slutten av 90-tallet eller begynnelsen av 00-tallet mens Store Stå var på langsiden så prøvde man seg noen år med at det var mulighet til å kjøpe partourkort der. Noen som husker eksakt når det var?