Perquè em sembla un miracle que existeixi aquest programa i perquè crec que ara mateix és innovador i necessari al mateix temps. Us parlo de Viatge a l'Oest, programa que espero que comenceu a descobrir i compartir!
Fa més d'un any que es va iniciar aquest projecte i sortosament ja l'hem pogut estrenar: Viatge a l'Oest. Un nou videopodcast o programa, com li vulguis dir, dins l'esfera de NERVI, el programa cultural de referència que s'emet al Canal 33 (i evidentment a la plataforma 3Cat, on trobareu també el nostre i d'altres com Tres Vides, …