S'ha reobert a la part alta del penyal l'espai City Under Siege, sobre les vivències dels soldats i civils de #Gibraltar als setges del segle XVIII.
Un testimoni del Gran Setge va ser el capellà menorquí Francesc Messa.
En parlo a Gibaltar.cat 👉 tuit.cat/Ehz2f