mujica:
"Zenginlikle dolu olsalar bile toplumlarımızda büyük bir keder var. (...) Her şeyi kirletiyoruz, ihtiyacımız olmayan şeyleri satın alıyor, ardından faturaları öderken mutsuzluğa gark oluyoruz. (...) Bana göre sol, [bu anlamda] her zamankinden daha devrimci olmalı."
bianet.org/haber/mujica-b…