No voih! Nyt vasta tajuan, että Hautala on tehnyt myös Storytelille yksinoikeudella pari äänikirjaa.
Completionist minussa antaa periksi tässä kohta, koska ei minua saa äänikirjoja kuuntelemaan. Muutama vuosi sitten jopa kokeilin tosissani, mutta en vaan nauti siitä.