//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
🤔 I tu què faries amb 512 ovelles? Vine al Texas a descobrir que farien l'Alba, l'Arnau i en Víctor. Tres germans que reben una herència molt singular 👀 🎟️ OVELLES ja al Texas espaitexas.cat/espectacle/o...
2d
Espai Texas