Tämä on toinen kesä putkeen, kun kirjoitan Bond-elokuvista SK:lle. Tästä saisi kauniin perinteen.
Tällä kertaa aiheena tv-kesän perinteinen Bond-maraton. Sellainen nähtiin ensi kertaa 10 vuotta sitten. Silti elokuvat ovat yhä kanavan katsotuimpia. Pengoin ilmiötä: suomenkuvalehti.fi/kulttuuri/ja...
Brittiagentti pysyy katsojatilastojen kärjessä kesästä toiseen, mutta ensimmäisten maratonien lukemia on vaikea ylittää.