//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Tämä on toinen kesä putkeen, kun kirjoitan Bond-elokuvista SK:lle. Tästä saisi kauniin perinteen. Tällä kertaa aiheena tv-kesän perinteinen Bond-maraton. Sellainen nähtiin ensi kertaa 10 vuotta sitten. Silti elokuvat ovat yhä kanavan katsotuimpia. Pengoin ilmiötä: suomenkuvalehti.fi/kulttuuri/ja...
16d
Brittiagentti pysyy katsojatilastojen kärjessä kesästä toiseen, mutta ensimmäisten maratonien lukemia on vaikea ylittää.
suomenkuvalehti.fi
James Bond ei ole aina ollut tv-kesän instituutio – ”Aika monta illallista vietettiin ennen kuin diili syntyi”
Ilkka Hemmilä