//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Suomi ei ole koskaan pelannut jääkiekon mm-kisoissa täysin puhdasta turnausta. Vähintään yksi peli on aina hävitty. Ja on paljon mukavampaa hävitä peli alkulohkossa kuin pudotuspeleissä. #leijonat #mmkisat