//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Al redelijk warm, maar vooral wat benauwd vanochtend. Wel lekker rustig onderweg 🙂🏃🏻‍♂️. Voor degene die de hitte van komende week lekker vinden: geniet ervan. Voor de rest: hou vol, het gaat vanzelf een keer over. #hardlopen #training #weekend @hardlopers.bsky.social
1d
Tom van der Heijden