Al redelijk warm, maar vooral wat benauwd vanochtend. Wel lekker rustig onderweg 🙂🏃🏻♂️. Voor degene die de hitte van komende week lekker vinden: geniet ervan. Voor de rest: hou vol, het gaat vanzelf een keer over. #hardlopen #training #weekend @hardlopers.bsky.social