#narkotwitter sin memegenerator og lurifaks [ http://x.com/lurif4ks ] ✨️
Luri 🦋
Loading...
krangler med advokater på reddit tydeligvis lmao. Det de ikke vet er at jeg er en 36 år gammel nordlending som allerede er fette lei av menn i dress som tror de vet bedre enn alle andre. Og nå går jeg ifra diskusjonen for å lage middag 😊😊😊 Jeg skal spise laks og sånn crunchy wok grønnsaker 💅
Mobilen bare: "plz restart meg før jeg kapitulerer"
Men i 2004 hadde vi pc uptime som away-msg på mIRC
@mdg.no @sv.no og @roedt.no fremmet forslag om å få Palantir ut. @arbeiderpartiet.bsky.social @hoyre.bsky.social, FrP, Sp og KrF stemte mot.
De samme partiene stemte mot en rekke andre forslag rundt digital suverenitet.