//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Weg van alles 💚 (7) Er groeit mos over onze wandeling. Mos is mooi, ik wantrouw mensen die niet van mos houden. Soms denk ik na over hoe de wereld zal eindigen, en ik vind mos een prima optie. Alles onverbiddelijk bedekt door een dikke laag snelgroeiend mos. Een dekentje voor het einde der tijden.
16d
Wannes Daemen
Weg van alles 🌧️ (6) Het regent, we trekken ons terug in het huisje op de berg. De berg aan de overkant verdwijnt in een wolk. De natuur zwijgt, niemand zegt iets terug, we horen nog altijd geen dieren praten. Zelfs de hemel is leeg. Lieke Marsman is dood, we kijken films, we zijn overal en nergens.
17d
Wannes Daemen
Weg van alles 🐝 (5) Ik redde een wesp uit het zwembad. Aan de rand liet ik hem drogen op mijn hand. Hij wapperde met zijn vleugels en ik voelde de kleine wind op mijn huid. Wat is de natuur toch prachtig, dacht ik. Alles was rustig. Toen jenste de natuur haar angel in mijn duim en vloog heen. Auw.
18d
Wannes Daemen
Weg van alles 📚 (4) Ik doe mijn best om te genieten van een Murakami, het lukt niet. Ik vind ontspannen hard werken. Hoe maan je een hoofd dat altijd ruist tot stilte? Waar leg ik de ruis? Is het erg om op te geven? Ik leg Murakami aan de kant en open een boek over tijdreizen. Niemand die het ziet.
20d
Wannes Daemen
Weg van alles 🪲 (3) Ik hielp een stinkende kortschildkever uit het zwembad. Na mijn hulp liep hij doodgemoedereerd opnieuw het water in, weer zette ik hem aan de kant. Let nou toch op, kevertje, je verdrinkt nog. Fuck you, zei hij en stak zijn staart omhoog. Wat jij wil hoor, zei ik. Stinkerd.
21d
Wannes Daemen
Weg van alles 🥧 (2) We waren op heilige grond: de geboorteplaats van de Tarte Tatin, naar verluidt bedacht toen de zussen Tatin per ongeluk hun appeltaart ondersteboven maakten: eerst het fruit, dan pas het deeg. In Hotel Tatin was de airco stuk, we aten taart en kregen korting.
22d
Wannes Daemen
Weg van alles 🌞 (1) Dit was de laatste foto die ik maakte vanochtend, voor we op vakantie vertrokken. Gaan jullie ons wel missen, vroeg ik nog. Het ziet er niet naar uit. Anyway, we zijn hier niet. We zijn daar. Dieë wa!
23d
Wannes Daemen