//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Goedemorgen, het gaat een prachtige dag worden. Geniet ervan allemaal, ik ga voor Simba zorgen, douchen en ontbijten. Daarna een paar uur werken, maar nu eerst een bakkie ā˜•ļøšŸŒ…šŸ˜»šŸ™‹ā€ā™‚ļø #Sunset #Zonsopkomst #Coffee #View #BlueSky
4d
Jos Van Zā˜€ļøn