Overigens is die Tesla “zelf rij” toelating in NL volgens mij een uitstekend onderwerp voor @ftm.nl of @investico.bsky.social , want ik geloof er geen donder van dat er niet op zijn minst een zeer onfrisse politieke lobby achter dat besluit zat. Blijkbaar hebben we niks geleerd van de Stint.