He escrit per a Va de llibres aquesta ressenya d'Els eviterns, que recomane moltíssim!
www.vadellibres.com/2026/03/03/q...
Quin gust llegir ciència-ficció original en la nostra llengua, amb un univers tan ric i inquietant. No us la perdeu!
@austrohongaresa.bsky.social
@annasalome.bsky.social 👏