//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
He escrit per a Va de llibres aquesta ressenya d'Els eviterns, que recomane moltíssim! www.vadellibres.com/2026/03/03/q... Quin gust llegir ciència-ficció original en la nostra llengua, amb un univers tan ric i inquietant. No us la perdeu! @austrohongaresa.bsky.social @annasalome.bsky.social 👏
3mo
Susanna LT