Proper 29 de maig, anem a la VAGA GENERAL:
▶ Pel menyspreu que han patit les víctimes per part del govern valencià.
▶ Perquè les institucions ens han abandonat
▶ Perquè volem viure a les nostres cases i anar a les nostres escoles
#VagaGeneral29M
#MazónDimissió