Vet dere hva jeg elsker?
At kommunale boliger i Oslo skal følge markedspris på leieprisen. Så nå som en 25 kvm toroms koster 20k i måneden om man leier privat, koster også en kommunal bolig det samme. Og det ekskludert hvitevarer, oppvarming og strøm - ting privat utleie ofte inkluderer i leia.
Bydel 3 bør kalles Shangri-La
Ronja
Litt sent ut i juni, men det finnes altså andre perspektiver:
🌈 på Vålerenga 😍
Jeg er din familie
www.instagram.com/p/CuBrtSegRB...