//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Ingen i Norge bør ha en årsinntekt på over 2 millioner kroner. Ingen. Det er ikke nødvendig og rett og slett uanstendig i et samfunn bygd på ideer om solidaritet og likestilling. frifagbevegelse.no/loaktuelt/st...
4d
Equinor-sjefen tjente 23 millioner i fjor. Dette var lønna til kollegene på toppen.
frifagbevegelse.no
Staten eier store selskaper. Se hva sjefene tjener
Marta