Ingen i Norge bør ha en årsinntekt på over 2 millioner kroner. Ingen. Det er ikke nødvendig og rett og slett uanstendig i et samfunn bygd på ideer om solidaritet og likestilling. frifagbevegelse.no/loaktuelt/st...
Equinor-sjefen tjente 23 millioner i fjor. Dette var lønna til kollegene på toppen.