//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Vanavond komen we bijeen om Jacobin Nr. 05 te vieren. Het is een schitterend nummer geworden (en dat mag ik zeggen want ik vervulde ditmaal een bescheiden rol) en de lancering belooft evenveel spektakel als gezelligheid op te leveren! Dus kom vooral naar Nijmegen #VivelaCommune🍒
1mo
Jouke Huijzer
Vanavond in Nijmegen: presentatie van het nieuwe issue van @jacobinnl.bsky.social over 'De Commune'. Met verschillende sprekers en er valt vast ook wel way te drinken. Kom ook, inloop vanaf 19:00, programma vanaf 20:00, in De Klinker (Van Broeckhuysenstraat 46, Nijmegen). jacobin.nl/de-commune-l...
1mo
Jacobin Nr. 05 wordt vrijdag gelanceerd in De Grote Broek in Nijmegen (wees welkom!). Gasthoofdredacteuren Gaard Kets en Mathijs van de Sande introduceren het thema van het nummer en vertellen welke o...
jacobin.nl
De Commune leeft, leve de Commune! – Jacobin
Mathijs van de Sande 🟥🔻