Dus dan sturen we ze zelf maar vast naar de zaterdag? Waarom zou je als bond slopen wat je leden graag willen behouden?
www.gelderlander.nl/sport/knvb-b...
De KNVB betreurt het dat er in juni bij de rechtbank in Utrecht een kort geding komt nu de tweede- en derdeklassers in het amateurvoetbal zich hebben uitgesproken tegen ‘weekendvoetbal’ vanaf het seiz...