//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
💜Torna #GermansDeSang al febrer de 2027! 🧡 Una producció que ha deixat al públic amb ganes de més. 💥 Més de 50.000 espectadors ja l'han vist! 📍Noves funcions a partir del 12 de febrer de 2027 🎟️ https://bit.ly/GermansDeSang
3mo
Teatre Condal