//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
✨ Alguna vegada has pensat què passaria si haguessis nascut en una altra família? I en un altre barri?  #GermansDeSang reflexiona sobre la diferència de classes, el destí, l'amistat, la maternitat i molt més! Si encara no l'has vist, no t'esperis més! 🎭 🎟️ https://bit.ly/GermansDeSang
4mo
Teatre Condal