//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
"Ingen* ansatte* skal* tape* på privatisering*" var løftet da Oslo-byrådet satte ut driften av to sykehjem i byen på anbud. Løftet høres enkelt ut, men hvor beint fram var det egentlig? Fagbladet har gått inn i detaljene. (Asteriskene er våre. Eller?) www.fagbladet.no/nyheter/inge...
1d
Sykehjemmet ble satt på anbud i fjor med et tydelig lønnsløfte til ansatte. Løftet gjelder nå færre enn hver fjerde ansatt.
www.fagbladet.no
Ingen ansatte skulle tape lønn. Men løftet gjelder stadig færre
Fagbladet 🏳️‍🌈🏳️‍⚧️