"Ingen* ansatte* skal* tape* på privatisering*" var løftet da Oslo-byrådet satte ut driften av to sykehjem i byen på anbud.
Løftet høres enkelt ut, men hvor beint fram var det egentlig? Fagbladet har gått inn i detaljene.
(Asteriskene er våre. Eller?)
www.fagbladet.no/nyheter/inge...
Sykehjemmet ble satt på anbud i fjor med et tydelig lønnsløfte til ansatte. Løftet gjelder nå færre enn hver fjerde ansatt.