//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Ting som dette her er grunnen til at jeg hater politiet. Dette fremprovoserte de selv. Pepperspraying av *barn* Og wtf: «To av politibetjentene trakk kølle», tenkte de å banke barn med batong?
1d
Sak 255/23-123, 03.04.2024 Anmeldelsen Politimesteren i Agder politidistrikt oversendte sak til Spesialenheten om en hendelse der en gruppe ungdommer
www.spesialenheten.no
Anmeldelse for bruk av pepperspray mot ungdommer, m.m. - Spesialenheten for politisaker
Rusmumrikken 🏳️‍🌈