//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Mit #Mastodon 4.6. kann ich keine Emojis mehr im Webinterface eingeben. 馃槖 Fr眉her ergab sich bei Eingabe von `:wink` eine Autovervollst盲ndigung. Das ist jetzt kaputt. Aber zumindest gibt es daf眉r ein Issue: https://github.com/mastodon/mastodon/issues/39492 #emoji
4h
github.com
Steps to reproduce the problem Upgraded from 4.5.11 to 4.6.0 (followed instructions, ran pre-deploy/post-deploy upgrade commands) Try invoking the emoji autocomplete when writing a toot (e.g. ":hea...
4.6.0 emoji autocomplete fails to work, error loading /packs/loader 路 Issue #39492 路 mastodon/mastodon
qbi