//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
aklımda 50x70 bir tablo var, yapay zekaya anlattım - bakarak yaparım diye. arkadaki orijinal baskının üstüne umarsızca bir yazı yazmak istiyorum ama o kadar güzel yaptı ki direkt çıktısını alıp assam da olur sanki??????
1d
zulema