//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Bara Tidö kan skrika från trädtopparna av glädje för att Sveriges utsläpp har minskat, fast deras politik ÖKADE utsläppen med historiska 7% 2024 och nu hoppade ner 3% från den nivån 2025. Statistik-gaslighting på högsta nivå. Notera gärna att utsläppen eg bör minska minst 12% per år.
4d
Frida Berry Eklund