Bara Tidö kan skrika från trädtopparna av glädje för att Sveriges utsläpp har minskat, fast deras politik ÖKADE utsläppen med historiska 7% 2024 och nu hoppade ner 3% från den nivån 2025.
Statistik-gaslighting på högsta nivå.
Notera gärna att utsläppen eg bör minska minst 12% per år.