//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
- Hah-hah... ...Ittel syödyn #naudanliha 'n osuus jopa kasvanut. - Syyki vaan se, et kaupasta edes saaka nykyseltä muuta luomujauhista ku nauta...No alternative. Enkä siis osta tot ku vaa, #Luomu -na) ; #Siipikarja 'a taasen vähentäny. ..'A Lot' :) #liha #Suomi v. 2026 #kulutus yle.fi/a/74-20231766
6d
yle.fi
Luonnonvarakeskus: Näin paljon suomalaiset söivät lihaa viime vuonna
Kalaa, juustoa sekä sian- ja siipikarjanlihaa syötiin aiempaa enemmän.
Tkt.