- Hah-hah...
...Ittel syödyn #naudanliha 'n osuus jopa kasvanut. - Syyki vaan se, et kaupasta edes saaka nykyseltä muuta luomujauhista ku nauta...No alternative.
Enkä siis osta tot ku vaa, #Luomu -na) ; #Siipikarja 'a taasen vähentäny. ..'A Lot' :)
#liha #Suomi v. 2026 #kulutus
yle.fi/a/74-20231766