kendi evimde otururum. kimseyi taklit etmiş değilim. kendisiyle alay etmemiş olan her üstatla da alay ederim.
God's Man
Loading...
🚬🥃
youtu.be/TXnzzs0bRpE?...
Babalar günü etkinliği olarak gün boyu ufaklıkları "olmasaydım, olmazdınız amk" diye zorbalamak🤘
Biz babamla farklıydık. O yörüktü ben yatuk. O mütedeyyindi ben seküler. O alkol kıllanmazdı ben her türlüsünü kullanırım. O cinconluydu ben Beşiktaşlı. O küfretmezdi ben ederim. O iyi biriydi ben kötü. O beni sevmezdi ben onu severdim. Babalar günün kutlu olsun adam
youtu.be/gMKC7mPUkYQ?...
Altı üstü 3 maç ve ikisinde doğru oyunu doğru kadro iöe oynaman yeterliydi. Yapamadılar. Ne söylense boş. Sikilmiş götün davası olmaz. Bu turnuva için hiçbir şekilde hazırlanılmamış. Ne teknik ekip ne oyuncu gurubu. Günaydın