Her sabah karıncaların telaşını izlerdim
Sonra kuşların, insanların..
Durup dinlenmeden
Karıncanın yuvasına götürdüğü azıklarını
Güvercinlerin yuva yapma telaşını..
Hepimizinki aynı telaş işte
Yaşama tutunma, yaşamak telaşı..
Altı üstü bir karın tokluğu değil mi?
Alıntı