Het nieuwe Slechtvalkenpaar in Groningen-stad broedt voor het 2e jaar succesvol op de watertoren hier in de buurt. Broer en ik hoorden de jongen roepen toen een prooi werd gebracht door de moeder: die ging er direct vandoor, dus de jongen kunnen zelf een prooi zonder hulp oppeuzelen. Vind ik mooi!