//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Het nieuwe Slechtvalkenpaar in Groningen-stad broedt voor het 2e jaar succesvol op de watertoren hier in de buurt. Broer en ik hoorden de jongen roepen toen een prooi werd gebracht door de moeder: die ging er direct vandoor, dus de jongen kunnen zelf een prooi zonder hulp oppeuzelen. Vind ik mooi!
27d
Geert Nijboer 💚