A la secció "La veu de l'espectador" del programa "TdM, TdE" de Ràdio Gràcia d'aquesta setmana (últim programa de la temporada), comento els muntatges "Contra Antígona" del Teatre Lliure i "L'últim àtom" del @teatregoya.bsky.social, i recomano alguns espectacles del proper Festival Grec.